25 Ekor Hantu Dalam Badan? Fuh...

Posted by Admin2u on Wednesday 12 February 2014 | 0 comments


Shah Alam: Ibu kepada pensyarah Zara Eleena memberitahu Mahkamah Tinggi di sini, semalam tertuduh pertama, Mohamad Zul Shahril Suhaimi memaklumkan konon dirinya (wanita itu) sakit disebabkan ada 25 hantu dalam badannya dan perlu ‘berubat’.

Saksi keempat pendakwaan, Normaliah Mahmood, 53, berkata, Mohamad Zul Shahril atau dikenali Shah yang juga teman lelaki anak tunggalnya memaklumkan cara ‘mengubati’ dirinya dengan tidur selain menyelongkar rumah mereka termasuk memeriksa barang kemas miliknya dipercayai untuk mencari hantu. 

Ketika ditanya Timbalan Pendakwa Raya Aidatul Azura Zainal Abidin, suri rumah itu berkata, dia mula mengenali Shah ketika lelaki itu datang ke rumah mereka di Taman Kinrara, Puchong 15 Februari 2012 selepas dia mengadu sakit kepada Zara Eleena. 

“Selepas mengadu sakit, saya terdengar Zara Eleena atau panggilan mesranya Yaya menghubungi seseorang menyoal di manakah orang itu berada sebelum Shah datang bersama dua lagi lelaki tidak diingati.

“Ketika itu, Shah kata saya ada sakit dengan 25 hantu pada diri saya, walhal saya tak bela dan saya takut dengan hantu,” katanya.

Sumber HMetro

Pin It

0 comments for "25 Ekor Hantu Dalam Badan? Fuh..."

Leave a reply

Most Popular

Buletin Archives

Recent News

Like Our FanPage

Follow Us

BackLink

    Blogged.my   Backlink - Waazin Blog      
PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger