Khalwat Depan Anak

Posted by Admin2u on Monday 17 February 2014 | 0 comments


Tampin: Seorang ibu tunggal yang tinggal bersama anak lelakinya berusia 12 tahun di sebuah bilik sewa di tingkat dua bangunan rumah kedai, di sini, tergamak melakukan maksiat dengan kekasihnya di hadapan kanak-kanak terbabit.

Difahamkan, wanita berusia 33 tahun itu yang juga pembantu kedai menyewa bilik berkenaan sejak beberapa bulan lalu.

Hasil maklumat awam dan risikan, Bahagian Penguat Kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan (JHEAINS) melakukan serbuan di bilik berkenaan dan menahan pasangan itu, malam kelmarin.

Terkejut dengan kehadiran pihak berkuasa, pasangan itu memberi pelbagai alasan termasuk lelaki terbabit yang mengaku saudara dan baru tiba dari kampung halamannya di Melaka untuk melawat dua beranak berkenaan.

Ketua Unit Operasi Bahagian Penguat Kuasa JHEAINS Ahmad Zaki Hamzah berkata, pasangan terbabit antara enam individu ditahan dalam Ops Mungkar yang bermula jam 10.45 malam, kelmarin, sebelum berakhir jam 3.15 pagi, semalam.

Menurutnya, turut ditahan sepasang kekasih yang juga pelajar sebuah kolej swasta di Melaka dalam sebuah bilik di hotel bajet di sini.

Pelajar lelaki berusia 19 tahun itu mendakwa berasal dari Johor membawa teman wanitanya berumur 18 tahun yang juga rakan sekolej ke daerah berkenaan dan memberi alasan terpaksa menumpang bermalam di hotel itu kerana sudah lewat malam.

Sumber HMetro

Pin It

0 comments for "Khalwat Depan Anak"

Leave a reply

Most Popular

Buletin Archives

Recent News

Like Our FanPage

Follow Us

BackLink

    Blogged.my   Backlink - Waazin Blog      
PingBlog.Net | Himpunan Terbaik Artikel Blogger